ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ-ΑΛΛΑΓΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ-ΑΛΛΑΓΩΝ

Θέλω να γνωρίζω εάν παίρνω πίσω τα χρήματά μου, σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ επιστροφή χρημάτων. Εάν όμως θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν, τότε θα πρέπει να το αλλάξετε με ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το κατάστημα no27showroom.gr

Θέλω να αντικαταστήσω το προϊόν που επιστρέφω με κάτι άλλο

Για αλλαγή προϊόντος μπορείς να επικοινωνήσεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 25210 22276, από Δευτέρα έως και Σάββατο 9 π.μ. – 2 μ.μ και 6 μ.μ -9 μ.μ (Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή). Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.  Προσοχή: αλλαγές γίνονται μόνο σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το no27showroom.gr . Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές- Αλλαγές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.


Μπορείς να κάνεις την επιστροφή μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου. Μετά τις 10 ημέρες δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές-αλλαγές, χωρίς εξαιρέσεις. Τα προς επιστροφή-αλλαγή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.

Αν λείπει κάτι από την παραγγελία μου

Μας ενημερώνεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 25210 22276, από Δευτέρα έως και Σάββατο 9 π.μ. – 2 μ.μ και 6 μ.μ- 9 μ.μ(Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή).

Αν υπάρχει ελαττωματικό προϊόν στην παραγγελία μου

Κάθε παραγγελία που φεύγει από το κατάστημα no27showroom.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ( 25210 22276, από Δευτέρα έως και Σάββατο 9 π.μ. – 2 μ.μ. και 6 μ.μ- 9 μ.μ(Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή).

Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.

Σημαντικό

  • Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση, και η συσκευασία του δεν έχει ανοιχτεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται.
  • Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα.
  • Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το πολυκατάστημα no27showroom.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.

Διαδικασία επιστροφής – αλλαγής προϊόντων.

Αρχικά θα πρέπει να συμπληρώσεις υποχρεωτικά την φόρμα επιστροφής που περιέχεται στην παραγγελία σου ή μπορείς να την κατεβάσεις και να την εκτυπώσεις από τον παρακάτω σύνδεσμο.
Φόρμας Επιστροφής no27showroom.gr

Θα πρέπει να αποστείλεις το προϊόν μαζί με την πρωτότυπη απόδειξη και τη φόρμα επιστροφής, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή, χωρίς εξαιρέσεις. Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κ.ο.κ).
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.

Μπορείς να κάνεις την επιστροφή μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου. Μετά τις 10 ημέρες δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.


Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.

 

Για να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα no27showroom, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας courier «Γενική Ταχυδρομική» που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση Γ.ΖΕΡΒΟΥ 27, ΔΡΑΜΑ, 66100

 

Το κατάστημα no27showroom αναλαμβάνει τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας, εφόσον η επιστροφή γίνει με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική). Σε περίπτωση που επιλέξεις άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή εάν χρειαστεί να επιστραφεί ξανά η ίδια παραγγελία, τα έξοδα σε βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.